(Λουκ. ιδ’ 16-24)
- Γιατί ο Ιησούς Χριστός στην παραβολή ονομάζει άνθρωπο το Θεό;
- Τί σημαίνει το δείπνο και γιατί χαρακτηρίζεται Μέγα;
- Γιατί στην παραβολή λέγει ότι «εκάλεσε πολλούς» και όχι όλους, αφού ο Θεός θέλει να σωθούν όλοι;
- Ποιός είναι ο «δούλος» που πηγαίνει προ του δείπνου να καλέσει και πάλι τους προσκεκλημένους;
- Ποιά είναι αυτά που ετοιμάστηκαν για τους καλεσμένους και με ποιόν τρόπο γίνεται η κλήση;
- Ποιούς εκάλεσε πρώτα ο Κύριος στο δείπνο;
- Τί σημαίνουν ο «αγρός», τα «πέντε ζεύγη βοών» και το «δια την γυναίκα»;
- Γιατί λέγει «εις τας πλατείας και ρύμας της πόλεως»;
- Ποιοί είναι αυτοί που αποδέχονται την πρόσκληση;
- Ποιοί καλούνται την δεύτερη φορά;
- Ποιά έννοια έχει το «ανάγκασον εισελθείν»; Σημαίνει άραγε το βίασον, δυνάστευσον, βασάνισον σωματικώς, όπως έκαναν πολλοί ετερόδοξοι που βασάνισαν και έκαψαν χιλιάδες ανθρώπους;
- Τί σημαίνει το «ίνα γεμισθή ο οίκος μου»;
- Όσοι άνθρωποι παρότι προσκαλούνται προς την εις Χριστόν πίστιν, δεν δέχονται αυτήν την πρόσκληση ή την δέχονται αλλά κατόπιν την αθετούν διά της αρνήσεως ή των πονηρών έργων των εναντίων της πίστεως, δεν πρόκειται να απολαύσουν των επουρανίων δωρεών.
Διαβάστε την ερμηνεία από το «Κυριακοδρόμιο των τεσσάρων Ευαγγελιστών», του Νικηφόρου Θεοτόκη (τόμ. 2ος, σελ. 118 – Έκδοσις 1840), πατώντας εδώ
http://www.alopsis.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=3373
http://www.hristospanagia.gr/?p=35022#more-35022
- Γιατί ο Ιησούς Χριστός στην παραβολή ονομάζει άνθρωπο το Θεό;
- Τί σημαίνει το δείπνο και γιατί χαρακτηρίζεται Μέγα;
- Γιατί στην παραβολή λέγει ότι «εκάλεσε πολλούς» και όχι όλους, αφού ο Θεός θέλει να σωθούν όλοι;
- Ποιός είναι ο «δούλος» που πηγαίνει προ του δείπνου να καλέσει και πάλι τους προσκεκλημένους;
- Ποιά είναι αυτά που ετοιμάστηκαν για τους καλεσμένους και με ποιόν τρόπο γίνεται η κλήση;
- Ποιούς εκάλεσε πρώτα ο Κύριος στο δείπνο;
- Τί σημαίνουν ο «αγρός», τα «πέντε ζεύγη βοών» και το «δια την γυναίκα»;
- Γιατί λέγει «εις τας πλατείας και ρύμας της πόλεως»;
- Ποιοί είναι αυτοί που αποδέχονται την πρόσκληση;
- Ποιοί καλούνται την δεύτερη φορά;
- Ποιά έννοια έχει το «ανάγκασον εισελθείν»; Σημαίνει άραγε το βίασον, δυνάστευσον, βασάνισον σωματικώς, όπως έκαναν πολλοί ετερόδοξοι που βασάνισαν και έκαψαν χιλιάδες ανθρώπους;
- Τί σημαίνει το «ίνα γεμισθή ο οίκος μου»;
- Όσοι άνθρωποι παρότι προσκαλούνται προς την εις Χριστόν πίστιν, δεν δέχονται αυτήν την πρόσκληση ή την δέχονται αλλά κατόπιν την αθετούν διά της αρνήσεως ή των πονηρών έργων των εναντίων της πίστεως, δεν πρόκειται να απολαύσουν των επουρανίων δωρεών.
Διαβάστε την ερμηνεία από το «Κυριακοδρόμιο των τεσσάρων Ευαγγελιστών», του Νικηφόρου Θεοτόκη (τόμ. 2ος, σελ. 118 – Έκδοσις 1840), πατώντας εδώ
http://www.alopsis.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=3373
http://www.hristospanagia.gr/?p=35022#more-35022